lørdag 25. februar 2012

Hjørneskap makeover

Mye som er under endring hos oss for tiden, blant annet mitt lille hjørneskap i sofakroken. Synes det ble riktig så friskt og søtt!


Ikke så lenge til vår, enda mer sol og flotte dager! (eller, kanskje litt ventetid enda for oss i nord....)



Er litt smålig forelsket i dette stoffet jeg fant i bodø, og har enda mer igjen jeg kan slå meg løs med. Nesten til å  bli i godt humør av:) Uansett, stiftet det fast på baksiden av døren, så det kom fram i vinduene.



Og disse to søtingene fant jeg i en liten butikk i  bodø, for den nette sum av 40 per stykk. Dream og joy er to ord som  beskriver kjæresten min og meg veldig godt, og noe jeg finner viktig å ha i livet sitt...så de var jeg kjapp med å smette med meg til Tromsø!



Og nå er det kyllingpesto på menyen med min kjære, før jeg skal hive meg rundt med å få fikset symaskinen (som til stor irritasjon slo seg totalvrang midt i putesyingen). Wish me luck!:)

1 kommentar:

  1. Så utruleg vakkert!
    Ah!Likte så godt bilda i innlegget under også ♥

    Eg er satt ut av slike fine og varme ord frå deg!
    TUSEN ♥ TAKK!

    Ynskjer deg ein fin kveld!

    Klem ♥

    SvarSlett