torsdag 8. mars 2012

kjøkken "dele" løsning

Leier som sagt leilighet, og har ikke muligheten til å pusse opp, eller forandre på så altfor mye. Noe som iblant truer med å stjele både nattesøvnen og sjeleroen til undertegnende. Er SÅ mye jeg ville forandret på, hadde det bare vært lov. Kjøkkendelingen mellom stue og kjøkken, er noe av det jeg har irritert meg mest over. Er forskjellig gulv fra stuen. Og et lite flott "hull", som jeg kaller det, inn fra kjøkkenet til stuen. Så det jeg gjorde, var at jeg rett og slett hengte opp en gardinkappe, med et gammeldags laken, (faktisk), i enden. Tok også inn hyllen fra stuen, og "bygget" den inn i romdelingsløsningen min. Hylleplass er ikke akkurat noe vi forakter her vi bor på rundt 60 kvm, så ble fornøyd med denne ordningen:)




Funker fint mens man venter på å bli ferdig med studier, så man kan få bygget seg et helt eget hus, med sitt eget skreddersydde kjøkken. *drømme drømme*

Alle dere husmødre med egne flotte hus og muligheter - pris dere lykkelige, dere er heldige!:)

1 kommentar:

  1. dette var en koslig løsning :) passa inn i stilen din.
    flink du er å sy og da!

    fin søndag ønskes deg!

    SvarSlett