mandag 21. november 2011

Bomullstre

Plukket en stor kvist i høst jeg gjerne ville ha hvit. Starter å gå ganske lei av spraylakken, så denne gangen ble det bomullen som fikk gjøre underverket. Man surrer ganske enkelt bare bomull rundt alle kvistene, og sprayer hårspray på i etterkant for å få bedre hold. Jeg hadde også litt glitter dekorspray på min kvist til slutt.




Spraylakket noen kongler jeg plukket i skiboten hvit, og syntes disse passet bra som pynt.

Melkespann er noe av det koseligste jeg vet. Hadde ikke vært meg imot å vokse opp for rundt femti år siden, dengang en måtte melke mjølka si sjæl:)

3 kommentarer:

  1. Da hadde jeg sannelig lest hele bloggen din. Føler at jeg kunne gjort meg godt som en perfekt huskone her nå.

    Ganske imponerende initiativ må jeg si, dog dette kommer fra en som pynter rommet ved å åpne persiennen.

    SvarSlett
  2. Julestemning :-)veldig stilig den der bomullsgreina!

    SvarSlett
  3. Kjempefint!!
    Og så smart med bomullen;)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg ♥

    Klem Line

    SvarSlett