onsdag 2. november 2011

Lisa entrèr bloggverden.

Nå har jeg kranglet med alt som heter CCS, HTML, utforming og diverse greier jeg ikke engang husker navnet på, i noen små timer, med det resultatet at jeg inngikk våpenhvile med blogspot, og siktet meg inn på alle innstillinger med tittelen "enkel". Google og youtube har virkelig kommet til sin rett, og reddet meg fra et totalt nederlag. Så, stor takk til alle dere flinke datamennesker som legger ut hjelp til oss stakkars småpiker i databegynnerfasen. Jeg sender herved et stort slengkyss til hver og en av dere! Da var det sagt, og jeg skal krangle meg videre å prøve å få lagt ut litt bilder. Så, hvis dere nå kan trykke på "mitt lille hjem" på siden, å komme frem til en liten samling bilder, fortjener jeg et aldri så lite slengkyss jeg med! Lisa er herved en BLOGGER. Let the show begin;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar