onsdag 2. november 2011

Stuekroken 1



Ikke en hemmelighet at jeg er glad i puter. Sydd to av disse selv, mens den siste er kjøpt på rema1000 av alle plasser. Kosepleddet mitt fikk jeg i hverdagsgave av den snille kjæresten min (er en frysepinne uten like, så kommer godt med her i kalde nord).

Har alltid hadd en forkjærlighet for kapper fremfor gardiner. Sjarm. Denne søte med mønster fant jeg hos kid. Tøyhjertene har jeg sydd selv av restestoffer.

Lisa og detaljer har alltid gådd hand i hand. Duken har jeg sydd selv. Så mikset sammen smykkeskrin, hårdpynt, perler, små scrappeblomster og div, til noe jeg selv synes ble ganske så søt bordpyntdekorasjon...eller hva en nå skal kalle det.

Har pyntet meierispannet mitt opp til en blomsterklokke. Den lille gyngehesten på bildet har den flinke kjæresten min spikket til meg.

Engelen fikk jeg i julegave hos bestevenninnen min, som er rene engelen selv forresten. Både bestevenninnen min og jeg er meget glad i kaffe. Med kaffe kommer kaffemerker på bordet, og da er bordbrikker gode å ha. Fant disse på remiks brukthandel, og la dem til rette på et gammelt kake/kjeks fat jeg hadde i skapet. Telysholderne kjøpte jeg for mange år siden på britts boutique.

Det søte lille hjørneskapet hadde min kjære mor stuet bort i garasjen for mange år siden. Tok ikke mange minuttene fra jeg snublet over den, til jeg sto med pussepapir og malekost i hånda. Hvit ble den!



1 kommentar: